Sivut

tiistai 10. helmikuuta 2015

Luku 42: Talossamme asuu teini

 Ja mistä sen tietää?

1. Korvat on monesti vaan koristeena: "Mulla on liian kova vauhti, en kuule mitään mitä sanot".

"Juokseminen on maailman hauskinta!"

Joskus sentään korvat tallessa ;)

2. Itkuvinku vinkuvanku: "TYLSÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ EIKÄ MITÄÄN TEKEMISTÄÄÄÄÄÄ". Harmi ettei mulla ole tarjota teille ääninäytettä. Joskus oikeasti mietin, että miten koirasta voi lähteä niin erikoisia ukina-ääniä!

3. Nätisti remmissä, mitä se on? "VIIHVIIH, kato mikä tuolla on, VIIHVIIH eikö oleki mielettömän kiinnostava koira/ihminen/auto/pyörä/lumipallo/lapio/harja/kola/
mielikuvitusolento". Toisinaan tämä naurattaa, useinmiten en tiedä itkeäkö vaiko nauraako ;)

4. Yleinen minä tahdon -tila: "TAHTOOO TAHTOOO, JOOOOKOOOOO"

"Tylsäääääää, haluan pihalle!"

5. Möröt: "Hui, kynsisakset, iik! Ne varmaan leikkaa koko tassun irti, APUA!"

Nämä nyt näin muutamia mainitakseni :D Noh, ollaan me osittain edistytty - viimeksi kynsien leikkuu meni varsin mallikkaasti eikä meillä ihan kokoaikaa enää valiteta ihmisten tylsyyttä kun ne ei leiki, päästä ulos tai muuten vain viihdytä pikku prinsessaa 24/7 ;)

Viikonloppuna arvon neitiä pidettiin hyvänä - tehtiin peti olkkarin lattialle, katsottiin UMK:ta ja Taika sai nukkua meän kans samassa petissä. Voi sitä onnen (ja yöllisten pusujen) määrää! Taika toimi kuten kukatahansa pikku lapsi - mallautu meän väliin poikittain selälleen nukkumaan. Pää oli avopuoliskon harteilla/käden päällä ja jalat minun naamassa <3

"Ei kai haittaa jos minä änkeän tähän samaan nurkkaan yhtäaikaa kanssasi? Olen varma, että lattialistan raossa on jotain hyvää!"


Hupsu lapsi, raivostuttava ja silti maailman ihanin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun pistäydyit blogissani! Kommentit ovat aina mukava lisä, kiitos :)